جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار هادی مقدسی-

حوزه/ جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: مدیریت انقلابی و جهادی راه‌حل قطعی حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سردار هادی مقدسی صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به شرایط کنونی دنیا، اظهار کرد: امروز دنیا تبدیل به دو قطب کفر و اسلام شده است و شاهد این هستیم که دنیای کفر به دنبال محدود کردن دایره نفوذ اسلام در منطقه است.

وی ادامه داد: نظام سلطه می‌خواهد عرصه را برای جبهه مقاومت تنگ کند هرچند که در این مسیر نمی‌توانند توفیقی به دست بیاورند.

سردار مقدسی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب در طی 40 سال اخیر ابراز داشت: ورود و شبکه‌سازی جریان فراماسونری در کشور اولین قدم در مسیر ضربه زدن به‌نظام بود که در دهه 60 به اوج خود رسیده بود اما حضور ولایت‌فقیه و هدایت ایشان این حربه دشمنان را ناکام گذاشت.

 وی افزود: دشمنان نظام در گام بعدی تخریب روحانیت را در دستور کار قراردادند و در این پروژه به سراغ روشن‌فکران غرب‌گرا رفتند تا از این طریق نظام را ساقط کنند که بازهم وجود مبارک ولایت‌فقیه نقشه‌ای آن‌ها را نقش بر آب کرد.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه ادامه داد: تخریب روحانیت و ضربه زدن به جایگاه این قشر دومین توطئه‌ای بود که در دهه دوم انقلاب پیاده شد به‌طوری‌که قصدشان این بود که با میدان‌داری روشن‌فکران غرب‌گرا نظام را ساقط کنند.

وی افزود: راه‌اندازی کودتای 18 تیرماه سال 78 در این زمینه صورت گرفت که با ورود و سخنرانی رهبر انقلاب نقشه‌های چندین ماهه سناتور مک‌کین شکست خورد.

سردار مقدسی به توطئه‌  شوم دیگر استکبار جهانی در سال 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 که با حضور فتنه گران و منحرفین اجرایی شد، دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه و عبور از ولایت‌فقیه بود که این توطئه نیز با حضور مردم درصحنه و رقم زدن یوم‌الله 9 دی در نطفه خفه شد.

وی واردکردن فشار اقتصادی به مردم را توطئه دیگر آمریکا برشمرد و بیان داشت: جان بولتون مشاور رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفته بود، هدف اصلی ما خیزش مردم فقیر در برابر حکومت ایران است تا این کشور ساقط شود.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان این‌که هم‌اکنون دو تفکر انقلابی و غیرانقلابی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: جریان غیرانقلابی با محدودیت‌های اعمال‌ شده نمی‌تواند در محدوده‌ای بیش از 800 متر در آمریکا حرکت کند، اما در مقابل جریان انقلابی بیش از 1800 کیلومتر شعاع حرکت دارد و هم‌اکنون شعاع مرزش به لاذقیه سوریه رسیده است.

وی بابیان این‌که دشمن را در منطقه زمین‌گیر کرده‌ایم، ادامه داد: علاوه بر این گام دوم انقلاب، گامی است که تمامی توطئه‌ها را پشت سر گذاشته و به دنبال برافراشتن پرچم اسلام در فلسطین اشغالی و از بین بردن اسرائیل است.

سردار مقدسی تصریح کرد: البته دشمن دست‌بردار نیست و همه ابزارهای خودش را به میدان آورده است تا ملت ایران را ناامید کند که قطعاً در این مسیر شکست خواهد خورد.

وی افزود: امروز شبکه نایاک در کشور شناسایی‌شده است و اجازه نخواهیم داد این‌گونه شبکه‌ها در کشور جولان بدهند.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه با اشاره به وضعیت کنونی کشور، بیان داشت: مدیریت انقلابی و جهادی راه‌حل قطعی حل مشکلات کشور است و باید در این مسیر عرصه را بر مدیریت اشرافی گری تنگ‌تر کنیم.

وی به‌ ضرورت آگاهی و هوشیاری در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: باید با انتخاب درست افراد مناسبی را در مناصب مختلف کشور قرار دهیم تا دشمنان را ناامید کرده و راه را بر مدیریت انقلابی و جهادی بازکنیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha