سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام  سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و فعالیت نسل جوان در این فضا، اگر دست در دست هم ندهیم و به فکر نسل های آینده نباشیم، آنها سبک زندگی دیگری را برای خود انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در نشستی با حجت الاسلام مهدی احمدی، تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین، ضمن قدردانی از پخش برنامه های معارفی از شبکه استانی، گفت: باید تلاش کنیم که تعامل و همکاری حوزه استان با شبکه استانی مرکز قزوین بیش از گذشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: دشمنان تمام امکانات خود را در جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ملت ایران بکار گرفته اند، در این زمینه رسالت مطبوعات و اصحاب رسانه بسیار سنگین است.

 حجت الاسلام مهدی احمدی، تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین به تولید برنامه های معارفی با همکاری حوزه استان اشاره کرد و گفت:  امیدواریم این تعامل و همکاری بیش از پیش صرورت گیرد.

 

دیدار مسئولین دستگاه قضایی استان قزوین

 جمعی از مسئولین و قضات دستگاه قضایی قزوین با مدیر حوزه علمیه استان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری قزوین، نقش حوزه های علمیه و روحانیت را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار دانست و گفت: تبلیغ و هدایت مردم، رسالت اصلی حوزه های علمیه  است و خوشبختانه این نقش امروز توسط روحانیون به خوبی ایفا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا نیز ضمن خیر مقدم به رئیس کل دادگستری و دادستان قزوین بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و فعالیت نسل جوان در این فضا، اگر دست در دست هم ندهیم و به فکر نسل های آینده نباشیم، آنها سبک زندگی دیگری را برای خود انتخاب می کنند.

 

 اعضای دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در دیدار با مدیر جدید حوزه علمیه استان، انتصاب او را تبریک گفتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha