شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه یک امر ضروری و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مهدی کبیری پور صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد آینده انقلاب را برای ایران اسلامی تبیین کرده است.

وی ادامه داد: باید با بررسی دقیق و حساب شده ابعاد مختلف آن را بگشاییم تا بتوانیم در راستای تحقق اهداف و مقاصد این بیانیه گام برداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به شرایط کنونی دنیا، افزود: امروز ما شاهد تقابل استکبار جهانی با نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران هستیم که قطعا در این مسیر موفق نخواهند شد.

وی بر ضرورت توجه به اصول انقلاب اسلامی از سوی مدیران اشاره کرد و بیان داشت: اگر انسانی با نگاه غربی به مدیریت برسد نتیجه ای جز سازش نخواهد داشت و همین سازش ها است که مشکلات کنونی کشور را رقم زده است.

 کبیری پور بر ضرورت برگزاری جلسات و همایش های تبیینی در خصوص بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: با عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید نسلی به وجود آید که در عرصه تولید ، اجتماع ، سیاست و فرهنگ با نگاه به افق اسلامی فعالیت کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha