پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
افتتاح گروه آموزش مشاوران مدارس در کوثرنت

حوزه/ مراسم افتتاح گروه آموزش مشاوران مدارس در کوثرنت در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاح گروه آموزش مشاوران مدارس در کوثرنت پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مشاوران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان قم برگزار شد.

گروه‌های آموزشی در کوثرنت بستری برای مهارت‌افزایی مشاوران است

خانم ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم با بیان اینکه گروه‌های آموزش مشاوران در کوثرنت بستر بسیار خوبی برای مهارت‌افزایی مشاوران مدارس علمیه خواهران است، ابراز کرد: سعی می‌کنیم با برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی، توانایی علمی مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران و در نتیجه بهره‌مندی مراجعان را افزایش دهیم.

مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران بروز و پویا باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در ادامه بیان کرد: بروز بودن و پویایی مشاوران در افزایش قدرت مشاوره تأثیر بسیار زیادی دارد و گروه‌های آموزش مشاوران در کوثرنت بستر بسیار خوبی برای هم‌اندیشی و آموختن مسائل نوین در عرصه مشاوره و روانشاسی فراهم می‌کند.

مدیرکل امور تربیتی و پروشی حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه مرحله اول در مسئله مشاوره رشد اخلاقی فرد است بیان کرد:‌ اخلاق در مشاوره‌ اسلامی جایگاه بسیار ویژه و نقش تأثیرگذاری در موفقیت مشاوران دارد.

نقش مشاوران در پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران جدی گرفته شود

یکی از مشاوران مدارس علمیه خواهران در این جلسه با بیان اینکه باید نقش مشاوران در پذیرش طلاب به حوزه‌های علمیه خواهران جدی گرفته شود گفت: حوزه‌های علمیه باید علاوه بر مسائل علمی، مشاوره‌های روانشناختی را برای پذیرش طلاب در مدارس علمیه خواهران نظر بگیرند.

حوزه‌ علمیه خواهران باید به جایگاه اصلی خود در مشاوره خانواده برسد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده در این مراسم با بیان اینکه حوزه‌ها‌ی علمیه خواهران باید در عرصه مشاوره خانواده به جایگاه اصلی خود برسد تصریح کرد: از رسالت‌های حوزه‌های علمیه ارائه مشاوره‌‌ اسلامی به مردم و متدینین است.

رئیس اداره مشاوره حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: سعی می‌کنیم در پذیرش طلاب نقش بیشتری برای مشاوران تعریف کنیم و طرحی در این زمینه ارائه کرده‌ایم تا با استفاده از مشاوران استعدادیابی بهتری در پذیرش مدارس علمیه خواهران انجام شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha