جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه استان از پنجم مرداماه به مدت دو هفته خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به نزدیک شدن به ایام شروع سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، گفت: هر ساله قبل از شروع سال تحصیلی در مراسمی با عنوان میثاق طلبگی، داوطلبان جدید الورود دور هم جمع می شوند و با محیط و فضای حوزه  بیشتر آشنا می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان افزود: امسال نیر همانند سال های گذشته این برنامه از 5 مرداد ماه به مدت دو هفته برگزار خواهد شد و طی آن میزبان داوطلبان جدید الورود خواهیم بود.

حجت الاسلام  ملیحی به اهداف این دوره اشاره کرد و گفت: آشنایی با نظام آموزشی، آشنایی با اخلاق و آداب طلبگی و رسم طلبگی از اهداف این دوره ها می باشد که در طول برگزاری آن از طریق کلاس های مختلف در فضایی بسیار صمیمی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این اهداف برنامه های جانبی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که از انها می توان به کارگاه سبک زندگی، حلقه های تربیتی، دروس اخلاق و اردوهای آموزشی اشاره کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان برگزاری دوره میثاق طلبگی را زمینه ساز ایجاد انس و الفت خاصی در میان داوطلبان و اساتید دانست و گفت: در پایان این دوره آموزشی و فراگیری آموزش های لازم دواطلبان به مدارس مختلف استان همدان معرفی خواهندشد.

وی یادآور شد: مدیر حوزه علمیه استان، مدیران و اساتید مدارس نیز در طول اجرای این دوره در کنار داوطلبان حضور دارند و با راهنمایی کردن، انها را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha