چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یاد

حوزه/ سردار کوثری با بیان اینکه هر چه خالصانه و صادقانه تر با خدا معامله کنیم، خدا بیشتر به ما کمک می کند، گفت: متاسفانه بعضی از مسئولین به جای توکل به خدا به کدخدا چسبیده اند و نمی خواهند از شهدا و ولایت یاد بگیرند. ان شاءالله روح امام راحل و شهدا اثری بر روحیه مسئولین برای انجام کار صادقانه و خدمتگزاری به مردم بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، سردار محمد اسماعیل کوثری در سی و سومین یادواره سردار شهیدحاج عباس کریمی قهرودی و ۵۲ شهید قهرود که با حضور خاکسار قهرودی، قائم مقام آستان قدس رضوی در مسجد امام علی(ع) این روستا برگزار شد، با بیان اینکه تک تک ما نیاز به زنده نگه داشتن یاد شهدا داریم، گفت: شهداء برای مقام  و منصب دنیایی خون خودشان را فدا نکردند، بلکه صادقانه وخالصانه با خدا معامله کردند .

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار دستگاه تانک و نفربر ارتش بعث عراق را به غنیمت گرفتیم و بالغ بر7هزار تانک و نفربر آنها را نابود کردیم، افزود: تمام این پیروزی ها ناشی از تفکر و انگیزه الهی رزمندگانی همچون شهید سردار حاج عباس کریمی قهرودی بود.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به شخصیت سردار شهید کریمی قهرودی، ادامه داد: شهید عباس کریمی یک جوان 25 ساله روستایی توانمندی خودش را به عنوان فرمانده لشگر قدر در مقابل  دشمن تا دندان مسلح به منصه ظهور گذاشت و نهایتا در عملیات بدر به شهادت رسید.

سردار کوثری به تفاوت رژیم منحوس پهلوی با جمهوری اسلای ایران اشاره کرد و ابراز داشت: اگر رژیم دیکتاتور بی لیاقت پهلوی سرسپرده استکبار و صهیونیست غاصب صدهاکیلو متر سرزمین ایران را به دشمن داد، رزمندگان عزیز اسلام  مقتدرانه به رهبری امام راحل اجازه ندادند حتی یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

وی، سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا در خلیج فارس را ضربه مهلکی محکمی  بر پیکر ترامپ و سردمدارانش دانست و گفت: این توانمندی، اقتدار و پیروزی های پی درپی رزمندگان اسلام ناشی از توکل برخداوند متعال و توسل به ائمه اطهارع) است.

این فرمانده دوران دفاع قدس با بیان  اینکه هر چه خالصانه  و صادقانه تر با خدا معامله کنیم، خدا بیشتر حتی در مشکلات اقتصادی به ما کمک می کند، افزود: متاسفانه بعضی از مسئولین به جای  توکل  به خدا به کدخدا چسبیده اند و نمی خواهند از شهدا  و ولایت یاد بگیرند. ان شاءالله روح امام راحل و شهدا اثری بر روحیه مسئولین برای انجام کار صادقانه و خدمتگزاری به مردم بگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha