شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دریافت حکم نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان

حوزه/ با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان استانی، مراسم استقبال و معارفه عمومی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار و حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، حکم نمایندگی ولی فقیه را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، پیش از ظهر امروز با حضور آحاد مردم و مسئولین استان، در مراسمی پیش از نمازجمعه، در مسجد جامع بندرعباس، مراسم عمومی تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

این مراسم که با استقبال مردمی از حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  از میدان انقلاب(هتل هرمز) شروع شد، با راهپیمایی به سوی مسجد جامع بندرعباس ادامه یافت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب که حامل حکم مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس است و حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران میهمانان ویژه این برنامه بودند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به بیان اهمیت نماز جمعه و آثار و برکات آن بعد از انقلاب پرداخت .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، هرمزگان را خط مقدم ایستادگی و مقاومت ملت ایران عنوان کرد و آن را دارای نجیب ترین جوانان کشور دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن ایراد سخنرانی و قرائت حکم مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس، این حکم را به وی اعطا کرد.

وی گفت: سال‌ها پیش سفری به استان هرمزگان داشتم ، اما امروز متوجه تغییرات زیادی در چهره شهر بندرعباس شدم که این از خدمات انقلاب اسلامی است، مسئولین باید در حد توان خود به این مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی خطاب به کارگزاران استان هرمزگان گفت: این مردم نیازمند و مستحق هر گونه خدمتی هستند، کسی که دارای مقام و مسئولیتی در استان است باید بداند نسبت به این مردم مسؤولیت دارد.

وی تاکید کرد: آیت الله نعیم آبادی پس از ۲۹ سال خدمت، ۴۰۰ مسجد در استان هرمزگان احداث کرد و همچنین مسجد جامع بندرعباس، که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: جایگزین آیت الله نعیم آبادی انسانی وارسته و فرهیخته و مهم‌تر این که بومی این منطقه است، توصیه می‌کنم او را تنها نگذارید، چراکه زمانی یک امام جمعه و حتی امام جماعت احساس تنهایی می‌کند که مردم وی را تنها بگذارند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha