چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام - امام جمعه شهرکرد

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است، گفت: شاهد بودیم دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌هایی از جمله اختلاف‌افکنی و تجزیه به‌دنبال ضربه‌زدن به کشور بود، اما مردم ما روز به روز هوشیاتر می‌شوند و در زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: امید و نشاط در دل انقلابیون زنده است و دشمن روز به روز ناکام‌تر و ناامیدتر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: وحدت لازمه پیشرفت است، نباید اجازه دهیم اختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌هایی از جمله اختلاف‌افکنی و تجزیه به‌دنبال ضربه‌زدن به کشور بود، اما مردم ما روز به روز هوشیاتر می‌شوند و در زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش دشمن در زمینه فرهنگی عنوان کرد: دشمن تمام توان و ابزار خود را برای تأثیرگذاری بر روی جوانان بکار گرفته است تا آن‌ها را از فرهنگ انقلابی دور و در آن‌ها نفوذ کند، اما موفق نبوده است، امروز شاهدیم با وجود این فتنه‌ها جوانان هیاتی و انقلابی از جمله شهید امیدی تربیت می‌شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا در موضوع برجام مستکبرانه برخورد کرد، افزود: تحریم‌ها نه تنها باعث نشد که کشور ما دچار ضعف شود، بلکه ما در تمامی زمینه‌ها شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر بودیم.

وی با تأکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز دشمن از رویارویی با نیروی نظامی کشور ما وحشت دارد، در حالیکه مردم ما در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند؛ این امنیت مدیون جانفشانی شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم این فرضیه مهم فراموش شود، باید تلاش کنیم به‌وسیله امر به معروف و نهی از منکر به یکدیگر یاری برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha