جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 499552
۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
رب

حوزه/ امام‌جمعه فردو ضمن تشکر از حمله برق‌آسا و تدافعی و دقیق نیروی زمینی سپاه به مواضع ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق، گفت: دشمنان و منافقان خارجی بدانند که امنیت خط قرمز کشور است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه با هیچ کشوری شوخی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردو بابیان این‌که مقام معظم رهبری تأکیددارند که توصیه به تقوی در خطبه نماز جمعه باید همراه بابیان مصادیق تقوی در زندگی مردم باشد، اظهار داشت: تقوی مثل خونی که در همه اعضای بدن جریان دارد باید در تمامی شئون زندگی انسان‌ها جریان پیدا کند تا فلاح و رستگاری که از داشتن تقوا انتظار داریم در زندگی شخصی و در اجتماع ما تحقق پیدا کند.

 وی ادامه داد: در زندگی فردی نیز ایجاد رضایت از زندگی وظیفه زوجین و یکی از مصادیق تقوا است که باید زوج‌های جوان به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور در ادامه ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم در بیست و چهارمین اجلاس سراسری ائمه جمعه کشور، بیان داشت: ایشان در این دیدار بر روند قطعی کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی تأکید کردند که باید مسئولان در این مسیر گام‌های عملی را بردارند.

وی در ادامه ضمن تشکر از حمله برق‌آسا و تدافعی و دقیق نیروی زمینی سپاه به مواضع ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق، بیان داشت: دشمنان و منافقان خارجی بدانند که امنیت خط قرمز کشور است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه با هیچ کشوری شوخی ندارد.

امام‌جمعه فردو به عذرخواهی اسرائیل از گروه‌های جهادی فلسطین در پی شهادت «محمود ادهم» اشاره کرد و گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که در منطقه دست برتر را مبارزان فلسطینی دارند و رژیم صهیونیستی از آن ترس دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور ضمن محکومیت دزدی دریایی انگلیس خبیث تصریح کرد: مسئولیت عواقب بعدی این اقدام غیرقانونی را به عهده دولت انگلیس است و به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروهای نظامی ما این اقدام را بی‌جواب نمی‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha