سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نماز جمعه یزدانشهر

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در فریضه الهی نماز جمعه یادگیری در کنار عبادت است و رشد فکری و معنوی در کنار همدیگر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، امروز در مراسمی که به مناسبت سومین سالگرد برگزاری نماز جمعه یزدانشهر در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به سابقه طولانی تاسیس نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سه ساله شدن نماز جمعه یزدانشهر را تبریک گفت.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان این که سند نماز جمعه قرآن کریم و سیره پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است، گفت: در این فریضه الهی یادگیری در کنار عبادت است و رشد فکری و معنوی در کنار همدیگر قرار دارد.

وی با اشاره به مسئولیت‌های امام جمعه، اظهار کرد: امام جمعه باید مردمی باشد، با تمام اقشار مختلف مردم، فرهیختگان و ... نشست و برخاست داشته باشد و اقشار، ارگان‌ها و سلایق مختلف را هماهنگ کند. همچنین نشر فرهنگ دینی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر وظایف امام جمعه است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، سهم مردم در اجرای این فریضه الهی را آمادگی بیشتر  و حضور در نماز جمعه دانست و گفت: در نماز جمعه به همراه زینت‌های خود وارد شوید، زینت‌های شما فرزندان، همسر، نوه و نتیجه‌های شما هستند.

وی در ادامه بیان کرد مسئولان باید بدانند که مواضع محکم آن‌ها در برابر دشمنان به پشتوانه مردمی است که توسط نمازجمعه بصیرت افزایی می‌شوند.

حجت الاسلام صالحیان در پایان از فعالیت‌های حجت الاسلام صفری امام جمعه یزدانشهر قدردانی کرد.

یزدانشهر در ۵ کیلومتری غرب نجف آباد قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha