پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: نماز جمعه یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از عزیزترین یادگارهای امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه و سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به میزبانی سالن جلسات این نهاد در سمنان، با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد انقلابی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در 12 مرداد 1359 با موافقت حضرت امام خميني(ره) تأسيس شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: اين شورا زير نظر نماینده ولی فقيه و با مشاركت نهادهای انقلاب اسلامي و دستگاه های مختلف كه عمدتاً در حوزه‌های تبليغی، ارتباطی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی فعاليت دارند، مأموريت‌ها و وظايف خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به اهمیت نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی دارد، افزود: امروز شاهد نقش آفرینی مهم شورای هماهنگی تبلیغات در ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف هستیم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: یکی از اموری که باعث بالارفتن کیفیت مراسم های ایام الله انقلاب اسلامی می شود همین هماهنگی بین نهادها و دستگاه‌های مربوطه است که نمونه آن را در برنامه های  چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان شاهد بودیم.

وی افزود: نماز جمعه یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و یکی از عزیزترین یادگارهای امام خمینی(ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری نمازجمعه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: هم اکنون در 900 نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود.

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از نیروهای جوان تر در کسوت ائمه جمعه افزود: تجربه ثابت کرده است استفاده از نیروهای جوان و خوش فکر در تمامی سطوح راهکشاست و انشاالله با روی کارآمدن نیروهای جوان  در این امر اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: نماز جمعه یکی از مهم ترین ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در تقویت آن تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha