پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ هشدار نظام است که عملکرد این نهاد در فتنه تیر ۷۸ و دی ماه ۸۸ به خوبی نشانگر این ادعاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه و سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به میزبانی سالن جلسات این نهاد در سمنان، با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد انقلابی اظهار داشت:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ هشدار نظام است که عملکرداین نهاد در فتنه تیر 78 و دی ماه 88 به خوبی نشانگر این ادعاست.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چشم بینا برای حضور مردم در مراسم های ایام الله انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه گفت: نماز جمعه هم عبادت است و هم سیاست و اگر ما می‌گوییم سیاست ما عین دیانت ماست ، مصداق بارز آن نماز جمعه است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی، نمازجمعه آثار و برکات زیادی دارد و یکی از این آثار و برکات پاکی انسان هاست؛ پیامبر اکرم صلوات الله علیه  و آله می فرمایند حضور در نماز جمعه هم دیدار است هم زینت و زیبایی، زیرا نمازجمعه پایگاهی است که انسان های مومن و باتقوا همدیکر را زیارت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی از روایات نمازجمعه را حج مستمندان توصیف نموده است، گفت: حج بر اساس آیات قرآن دارای آثار و برکاتی است که تمام این آثار و برکات را ما در جای جای برگزاری نمازجمعه شاهد و ناظر هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha