جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی - مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمی گفت: اقدام شجاعانه دلاوران سپاه در مواجهه با نفت‌کش متخلف انگلیسی و تنبیه دزدان دریایی خبیث نشان داد هم چنان راهبرد «مقاومت فعال» در چارچوب «عقلانیت انقلابی» اولویت اول ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اظهار داشت: اقدام شجاعانه دلاوران سپاه پاسداران در مواجهه با نفت‌کش متخلف انگلیسی و تنبیه دزدان دریایی خبیث و پاسخ متقابل به طرف انگلیسی نشان داد هم چنان راهبرد «مقاومت فعال» در چارچوب «عقلانیت انقلابی» اولویت اول ایران است.

وی تصریح کرده است: مسیری که ایران از هجدهم اردیبهشت در راستای کاهش تعهدات هسته‌ای برداشته است سبب شده غرب اندکی در پیشنهاداتش واقع گرا باشد اما آنچه ارائه می شود هنوز با خواسته‌های ایران فرسنگ ها فاصله دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه این مطلب افزود: در چند روز آینده احتمالا طرف مقابل فضای روانی را سنگین خواهد کرد، تجربه نشان داده این خود به معنی کوتاه آمدن بیشتر آنهاست پس نباید مرعوب فضاسازی احتمالی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در پایان هم یادآور شد: در این رخدادها فرصت خوبی برای شناخت نیروهای تحت امر ملکه در ایران فراهم می‌آید....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha