پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام گرجی

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: ۳۰ هزار نفر در یزد از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر 833 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد وجود دارد گفت: از این تعداد، 360 کانون روستایی و 348 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان یزد فعالیت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به برنامه های اوقات فراغت در کانون های استان اشاره و اضافه کرد: برنامه هایی که در کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان طرح ریزی شده، برنامه های به روز و مخاطب پسندی هستند که بتواند نسل جوان را به سمت خود جذب کند.

وی با بیان اینکه مشارکت بانوان در برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان بیش از آقایان است خاطرنشان کرد: سال گذشته در برنامه های اوقات فراغت 550 کانون فعال بودند ولی امسال 600 کانون در برنامه های اوقات فراغت فعالیت می کنند که اگر در هر کدام 50 نفر به صورت میانگین شرکت داشته باشند، آمار آنها به 30 هزار نفر می رسد که از این برنامه ها استفاده می کنند.

حجت الاسلام گرجی عنوان کرد: یکی از دغدغه های کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد این است که در حوزه اوقات فراغت چیزی به نسبت مخاطبین جدید بتوانیم به تناسب تقاضا عرضه داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: برای دست یابی به نتایج مطلوب در حوزه فرهنگی و هنری باید فعالیت های نو و جدید ارائه داد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha