جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علیمه خواهران استان لرستان از ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه جدید برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در حوزه استان خبر داد .

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ طلبه برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت:  این تعداد پذیرش در 10 مدرسه علمیه سطح 2 و سه مدرسه علمیه  سطح 3 خواهران استان لرستان به تحصیل علوم حوزه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان ورود به حوزه علمیه خواهران تا 20 مرداد ماه ادامه دارد، افزود: تدابیر لازم برای تبلیغ و اطلاع رسانی با ائمه جمعه و جماعات، نهادهای نمایندگی رهبری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بسیج، آموزش و پرورش، رسانه استانی و دیگر نهادها و سازمان ها برای تبلیغات مکتوب، حضوری و میدانی اندیشیده شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه تبلیغات میدانی در سطح شهرها با هماهنگی و تعامل شهرداری ها انجام شده است، خاطر نشان کرد: اساتید حوزه نیز برای پاسخگویی به سؤالات علاقمندان در مدارس مستقر هستند و داوطلبان را راهنمایی خواهند کرد .

مهرابی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش امسال در حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیش از 300 نفر اعلام شده است، گفت:ملاک پذیرش افراد علاقمند به حوزه، کیفیت محوری است و در این خصوص تلاش خواهد شد خواهران مومن، متعهد، انقلابی و با استعداد جذب مدارس علمیه شوند .

وی از اعلام نتایج سطح 3 حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری آزمون در روزهای اخیر 35 نفر برای ورود به سطح 3 حوزه در رشته های تفسیر علوم قرآنی و فقه و اصول پذیرش خواهند شد .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با بیان اینکه برای تامین اساتید مورد نیاز حوزه علمیه خوهران این استان نیز آزمون جذب استاد در روزهای اخیر برگزار شده است، گفت: اساتید مورد نیاز نیز با برگزاری آزمون امسال در مدارس دروس حوزه را به خواهران طلبه آموزش خواند داد و در خصوص کمبود استاد در مدارس علمیه خواهران لرستان مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha