شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مداحی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری دوره آموزشی متمرکز مداحی برای خواهران طلبه و مبلغه این استان خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این دوره با هدف ارتقاء دانش مداحی برای خواهران طلبه و مبلغه حوزه های علمیه برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره خواهران مداح زیر نظر استاد مجرب، روش های تبلیغ  و مداحی کارآمد و اثرگذار را فرا خواهند گرفت تا در آستانه ورود به ماههای عزاداری اهل بیت(ع) شاهد تبلیغی موفق و اثرگذار در جامعه باشیم .

وی یادآور شد:دوره ذاکرین اهل بیت(ع) دوشنبه هفته جاری در مدرسه علمیه معصومیه (س) خواهران خرم آباد برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب نیز برنامه های متعدد و متنوعی برای خواهران در اماکن مختلف برگزار شد، گفت: طلاب و خواهران مبلغه در این هفته فلسفه عفاف و حجاب و راه های تحکیم بنیان خانواده را برای بانوان جامعه تبلیغ و تشریح کردند .

عزیزی در پایان برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، توزیع اقلام و بسته های فرهنگی حجاب، برگزاری گفتمان های عفاف و حجاب، همایش صیانت از خانواده، همایش های امر به معروف و نهی از منکر، تجلیل از بانوان محجبه داخل و خارج از کشور و بهره گیری از ظرفیت تبلیغی حجاب این بانوان در جامعه را از مهمترین برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان لرستان برشمرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha