سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار آیت الله اعرافی با استاندار قم

حوزه/ مسئولان شهرهاي قم و مشهد بايستي همگرايي بيشتري با يكديگر داشته باشند و از ظرفيت هاي يكديگر در راستاي ترويج فرهنگ اهل بيت (ع) بهره بگيرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آيت الله اعرافی، امروز در دیدار دکتر سرمست استاندار قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به برنامه ها براي توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: از اين اقدام مسئولان حمايت و پشتيباني مي كنيم.

مدیر حوزه های علمیه افزود: مسئولان شهرهاي قم و مشهد بايستي همگرايي بيشتري با يكديگر داشته باشند و از ظرفيت هاي يكديگر در راستاي ترويج فرهنگ اهل بيت (ع) بهره بگيرند.

دکتر سرمست استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: همه  اركان نظام در اين انتخابات براي عزت و سرفرازي نظام تلاش خواهند كرد.

وي در ادامه خدمت به استان قم را توفيق الهي دانست و گفت: دو بحث اختصاص اراضی 48 هكتاري جهت توسعه ي حرم مطهر و نيز ايجاد شهرك زائر به عنوان دو كار شاخص در راستاي اعتلاي جايگاه شهر مقدس قم با جديت پيگيري مي شوند.

استاندار قم اظهار كرد: اين انتصاب از سوي مقام معظم رهبري نشان دهنده  عملكرد بسيار خوب و شايستگي در سمت هاي حساس در گذشته بوده است.

سرمست همچنين با اشاره به محدوديت اعتبارات دولتي براي تكميل پروژه هاي عمراني و اقتصادی خاطرنشان كرد: به دنبال جذب منابع خصوصي و سرمايه گذاري براي تكميل طرح ها و رونق توليد و اشتغال هستيم.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha