شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عیادت حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز از طلبه البرزی ناهی از منکر

حوزه/ مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز به عیادت امیر دهقان حسن زاده، طلبه البرزی ناهی از منکر که توسط تعدای از اراذل و اوباش مشکین دشت کرج مجروح شده، رفت و در جریان وضع درمانی او قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز به عیادت امیر دهقان حسن زاده، طلبه البرزی ناهی از منکر که توسط تعدای از اراذل و اوباش مشکین دشت کرج مجروح شده، رفت و در جریان وضع درمانی او قرار گرفت.

وی در این عیادت با تاکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، گفت: خداوند متعال رسالت تبلیغ را در دوران غیبت بر گردن طلاب انقلابی و مومنی چون شما قرار داده است و هرگونه سختی و مشقت در این راه از اجر و پاداش بسیار زیادی نزد خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در شکوفای اجتماعی و فرهنگی جامعه بسیار اثرگذار است و آثار و برکات دنیوی و اخروی در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سعی می‌کنند با ترویج بی بندوباری اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای باورها و عقاید جوانان را آماج حملات خود قرار دهند و بعضی از جوانان هم خواسته یا ناخواسته مرتکب چنین هنجارشکنی هایی در جامعه می شوند.

ولایی برحق، ضمن تأکید بر پیگیری برخورد با هنجار شکنان، گفت: تمامی دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ باید ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در صدر برنامه ها قرار دهند .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریمی از قم IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    0 0
    بدون سلام عرض کنم/مدیر‌کل تبلیغات اسلامی البرز نفرمودند: باید پیگیر ضارب یا ضاربان و شیادان و....بود یا خیر؟؟؟!!!! اهمیت امر به معروف ونهی از منکر را که همه می دانند!!!! مثلاً عمده صحبتهایش همین بود!!!!! کاری به ضارب و.... ندارند؟ آخه این مجروح شدنها اجر دارد؛ ازاین رو مسئولین نباید کاری بکنند و پیگیر باشند؟؟؟؟!!!!!!!