پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پوستر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش «بیانیه گام دوم انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی»، در اسفندماه ۹۸ خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان با مشارکت مراکز حوزوی استان اصفهان همچون مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان، مرکز خدمات حوزه، مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و صداو سیمای مرکز اصفهان اقدام به برگزاری  همایش بیانیه گام دوم انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی خواهد کرد.

وی بیان کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش، سلسله جلسات متعددی با حضور نمایندگان نهادهای مشارکت کننده های در طول ماه های گذشته  برپا شد و در نهایت تصمیم بر برگزاری این همایش با رویکرد کاملا علمی گرفته شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه فراخوان ارسال مقاله برای این همایش آغاز شده است و تا 20 آذرماه مهلت دارد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه همایش خیابان حافظ جنب سینما فرهنگیان معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان است و علاقه مندان می توانند جهت ارسال مقالات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این همایش با چهار محور اصلی شامل  تمدن نوین اسلامی، تهذیب و اخلاق ، سبک زندگی و عدالت و مبارزه بافساد برگزار می شود و شامل زیر مجموعه های متعدد است که در پوستر همایش  به تفصیل آمده است.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: باتوجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب؛ حوزه علمیه اصفهان تصمیم به برگزاری این همایش برای ایفا کردن نقش علمی خود  دراین زمینه گرفت و دیگر نهادهای حوزوی نیزاز این تصمیم استقابل کردند

وی ابراز کرد: شرکت در این همایش برای عموم جامعه نخبگان جامعه از سراسر کشور آزاد است و منحصر به طلاب و حوزویان نیست و هر علاقه مند می توانند مقالات خود را حداکثر در 20 صفحه به دبیرخانه همایش ارائه دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: این همایش در اسفندماه 98 با حضور مسئولان عالی حوزوی و کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه سعیدی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    خوب