چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: متولیان فرهنگی و دینی باید نسبت به ترویج سنت وقف در جامعه تلاششان را دوچندان کنند و در مسئله وقف نیازهای ضروری جامعه در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: باید تمامی کارها و اعمال ما در مسیر رضایت پروردگار متعال باشد و کسانی که در این مسیر مورد آزمایش قرار می گیرند مراقبت بیشتری از کردار و اعمال خود در این دنیای فانی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: زندگی بشر بر اساس اصول و قواعد بسیار منظمی تنظیم شده است، به طوری که تمامی اعمال ریز و درشت ما در پیشگاه خداوند ثبت و ضبط می شود و خوشا به حال کسانی با کار خیر، به دیگران خیر و نیکی می رسانند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از وظایف هر انسان منصف و با ایمانی ارشاد دیگران به امور خیر و عامه پسند است، لذا باید کاری کنیم که بعد از مرگمان آثار و برکاتی از خود برای آیندگان به جای بگذاریم که یکی از مهمترین این آثار می تواند وقف باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: انسان با ایمان و خداترس باید همیشه و در همه حال به دنبال این باشد که راه های کسب رضایت خداوند و کمک خلق الله را به خوبی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: متولیان فرهنگی باید نسبت به ترویج سنت وقف در جامعه تلاششان را دوچندان کنند و در مسئله وقف نیازهای ضروری جامعه در اولویت قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه مسئولان کشور و حتی مردم باید در ترویج سنت وقف از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

براساس این گزارش در این مراسم، براساس حکم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام محمد کاروند به عنوان مدیرکل جدید اوقاف استان کردستان معرفی و از خدمات حجت الاسلام مصطفی نوروزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha