جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام محمد کاروند، به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، در مراسمی، صبح امروز، حجت الاسلام محمد کاروند، به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و الملسمین حسن روحانی نژاد؛ معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان و... برگزار شد، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: خدمت به مردم نعمتی است که خداوند متعال در این برهه از زندگی به بنده اعطا فرموده اند.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: لذا امیدواریم در زمینه ترویج سنت حسنه وقف و نیز کمک به جامعه اسلامی در این استان کارنامه موفقی داشته باشیم.

حجت الاسلام کاروند افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه نهادی اقتصادی و اجتماعی است، لذا در مسیر انجام وظیفه باید این دو مهم مدنظر باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تاکید کرد: یکی از برنامه های بنده در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، ایجاد اشتغال است، لذا از مسئولان استانی درخواست دارم که در این مسیر این اداره کل را همراهی کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: بنده توفیق داشته ام که از سال 1395 در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به مردم این خطه خدمت کرد.

حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: همچنین جا دارد از همکارانم که در این سال ها بنده را در این اداره همراهی و یاری کرده اند، تقدیر و تشکر نمایم و نیز امیدوارم که مدیرکل جدید در احیای موقوفات استان کردستان موفق باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha