شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بطحائیان:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان گفت: امسال توانسته ایم هر شب در ۲۰ نقطه از شهر همدان نماز را در پارک ها و بوستان های تفریحی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان، ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح محراب سبز با اشاره به اهمیت برگزار شدن نماز در اماکن تفریحی، گفت: برگزاری نماز در پارک ها و بوستان ها به منزله آوردن حق در بین جمعیت است.
 
وی افزود: با انجام فریضه نماز و آوردن حق به صحنه، جریان باطل ناچار به ترک صحنه خواهد بود و این مصادق بارز آوردن حق است.
 
حجت الاسلام بطحائیان با بیان این که باید بتوانیم مردم را با اعمال خود به مسیر درست دعوت کنیم، اظهار کرد: یکی از نمودهای این کار نمازهای جماعتی است که امروز در اماکن تفریحی شاهد ان هستیم.
 
وی با تقدیر از فعالیت های انجام شده، بیان داشت: جمع اجرایی و عملیاتی مجموعه محراب سبز در روند برگزاری برنامه ها واقعا با تمام وجود حضور دارند و با کم ترین امکانات کار ها را انجام می دهند و لذا باید قدردان ان ها باشیم.
 
مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان با تاکید بر این که پشتیبانی مراسم های این چنینی بسیار سخت است عنوان کرد: بنده خطاب به دوستان طلبه بارها گفته ام که حداقل سالی یک بار هم که شده در منزل خودتان روضه برپا کنید تا با سختی های این کار برای برگزار کنندگان آشنا شوید.
 
وی تصریح کرد: امسال توانسته ایم هر شب در ۲۰ نقطه از شهر همدان نماز را در پارک ها و بوستان های تفریحی برگزار کنیم که به صورت متوسط در هر مکانی ۴۰۰ نمازگزار حضور دارند و با یک حساب ساده متوجه خواهیم شد که هر شب 8000 نمازگزار در امکان تفریحی همدان در طرح محراب سبز شرکت و نماز را اقامه می کنند.
 
در ادامه حجت الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر گروه تبلغی سراج، حجت الاسلام ناصر صفری از ائمه جماعات طرح محراب سبز، دکتر دهقان نیری مدیر کل صدا و سیما همدان و صوفی شهردار همدان به تشریح گزارشی از روند اجرای کار ها پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha