پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ذبیح الله طاهری مسئول اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه خبر داد

حوزه/ مسئول اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه از برگزاری دوره یک ماهه حفظ و تثبیت ۳۰۰ نفر از طلاب حافظ قرآن سراسر کشور، از اول مرداد ماه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام ذبیح الله طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دوره یک ماهه حفظ و تثبیت حافظین قرآن در این استان، گفت:  این دوره از اول مرداد ماه با  شرکت۳۰۰  نفر از طلاب حافظ قرآن سراسر کشور و با حضور اساتید مجرب اعزامی از قم، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز خواهد شد.

مسئول اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه افزود: برای رسیدن به افق قرآنی درخور شأن حوزه های علمیه باید در طول سال بصورت جهادی وارد میدان شویم و از اوقات فراغت تابستان نیز نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به حضور طلاب مدارس علمیه حافظین در ماه مبارک رمضان گذشته، در شهرستان سلماس اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت و توانمندی طلاب مدارس حافظین قرآن، شاهد اجرای حدود 25 محفل در مساجد، مقرهای نظامی، هلال احمر و سایر نقاط بودیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اجرای دوره یک ماهه حفظ و تثبیت حافظین قرآن در کرمانشاه، برآنیم که در مساجد سطح استان، محافل قرآنی برگزار شود تا از این طریق جوانان با قرآن مأنوس شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha