شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مرتضی عزیزی استاد حوزه علمیه همدان

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان با دعوت از مسئولان برای حضور در نماز های جماعت پارک ها و بوستان ها، تاکید کرد: این حضور و در کنار مردم بودن می تواند بسیار اثر بخش باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام مرتضی عزیزی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح «محراب سبز» با تاکید بر این که قرآن باید محور جامعه اسلامی باشد، اظهار کرد: از اصلی ترین کارهایی که در جامعه اسلامی باید انجام شود اقامه و توجه به نماز است.

وی افزود: همان طور که خداوند در قران می فرماید نماز بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است، دست اندرکاران طرح «محراب سبز» نیز با برگزاری نمازهای جماعت در پارک ها و بوستان ها، حامی این واجب فراموش شده هستند.

 استاد حوزه علمیه همدان با بیان این که باید از قدرت نرم نماز در جامعه اسلامی استفاده کنیم، یادآور شد: حضور همه اقشار جامعه در صف های یکسان در نماز های جماعت جلوه گاهی زیبا برای نشان دادن وحدت در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: توجه پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) به مسئله نماز نشان می دهد که چقدر این امر اهمیت دارد، و لذا مسولان باید همیشه توجه به نماز را مد نظر داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی با ارائه پیشنهادی مبنی بر تشکیل ستاد مرکزی «محراب سبز» برای بهتر اجرا شدن برنامه ها، یادآور شد: وجود این ستاد زمانی خودش را بهتر نمایان می کند که بدانیم  نماز ها دارای چه پتانسیل بالایی است و استفاده ما چقدر محدود است.

وی در پایان با دعوت از مسئولان برای حضور در نماز های جماعت پارک ها و بوستان های همدان، تاکید کرد: این حضور و در کنار مردم بودن می تواند بسیار اثر بخش باشد و خود این کار می تواند تبلیغی برای دعوت بیشتر مردم در این جمع باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha