جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوانان

حوزه/ یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان بر روی استحاله اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده اند، لذا متولیان فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه و روحانیون باید این خطر را به خوبی مدیریت کنند و اجازه نفوذ را به دشمن ندهند.

یوسف روشن از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از مهمترین علل تداوم دشمنی های معاندان نظام علیه ملت و انقلاب، ولایتمداری مردم است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی وجود ولایت فقیه و شخص رهبری است، افزود: خوشبختانه علیرغم توطئه های بی شمار دشمنان و معاندان خارجی و داخلی تدابیر رهبری تاکنون راه های پروژه نفوذ دشمنان را خنثی کرده است، لذا باید این را موهبتی الهی برای ملت ایران خواند.

روشن در ادامه با اشاره به دیدار هفته گذشته ائمه جمعه با مقام معظم رهبری بیان داشت: یکی از اصلی ترین ویژگی های سخنرانی های امام خامنه ای، جامعیت و تحقق فرمایشات ایشان در آینده است. در سخنان معظم له همیشه شاهد صلابتی باشکوه هستیم که این خود باعث تقویت روحیه جامعه گردیده است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود داشته باشد، توطئه و دسیسه دشمنان نیز وجود دارد، لذا بصیرت و ارتقا فرهنگ اسلامی و دشمن شناسی از نیازهای امروزه جامعه می باشد.

وی، حرکت در مسیر ولایت و علما دین را یکی دیگر از نقاط قوت ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: امروز دشمنان بر روی استحاله اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده اند، لذا متولیان فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه و روحانیون باید این خطر را به خوبی مدیریت کنند و اجازه نفوذ را به دشمن ندهند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: حوزه های علمیه پتانسیل عظیم فرهنگی و دینی نظام هستند و می توانند تاثیرات و تحولات شگرفی در حوزه دین و فرهنگ کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: لذا با توجه به این پتانسیل عظیم دینی و فرهنگی، تحقق برنامه های فرهنگی و دینی در کشور تنها با همراهی و تعامل حوزه های علمیه امکان پذیر خواهد بود.

روشن با تاکید بر اینکه برخلاف تبلیغات دشمنان نگاه جامعه به روحانیت نگاهی مثبت است، بیان داشت: رسانه های دشمن و برون مرزی و بعضا برخی از افراد خودفروخته اینگونه به افکار عمومی تلقین می کنند که بین علما و جامعه شکاف ایجاد شده است که این بلوف و دروغی ننگین می باشد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر مشکلی بین علما، نظام و جامعه است، پس چرا در عرصه های ملی شاهد حضور میلیونی ملت ایران هستیم، این سئوالی است که بدخواهان و خودفروختگان باید همیشه از خود بپرسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha