جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حکم نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در دزفول، برای حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، از سوی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه و رئیس نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر استان خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، به سمت ریاست نمایندگی این بنیاد در شهرستان دزفول منصوب شد.

بر این اساس متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، بدین شرح است؛

باسمه‌تعالی

حجةالاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمدعلی قاضی دزفولی

امام جمعه محترم شهرستان دزفول

با اهداء تحیت، اکنون‌که بنیاد بین‌المللی غدیر با مدد ملکوتی مولی الموالی امیرالمؤمنین علیه افضل الصلوة و السلام می‌رود تا تجلیات غدیر را در مراکز تشیع و جهان اسلام متبلور سازد، ضرورت دارد فعالیت‌های بنیاد بر اساس رهنمودهای امام راحل(قدس سره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیگیری شود.

لذا جنابعالی را که از یاوران مخلص غدیر و دارای سوابق ارزنده در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و اله و سلم) می‌باشید به سمت ریاست نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان دزفول منصوب می‌نمایم.

امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی و زدودن حجاب غفلت از چهره پرفروغ ولایت موفق باشید. از خداوند منان تأییدات جنابعالی را با عنایات خاصه حضرت بقیةالله الاعظم روحی التراب مقدمه الفداء مسئلت می‌نمایم.

 

امام جمعه و رئیس نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر

استان خوزستان – سید محمدنبی موسوی فرد

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha