جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر دهقان حسن‌زاده طلبه البرزی ناهی از منکر

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از بازداشت عاملان ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، جواد جبله، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از بازداشت عاملان ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر خبر داد و گفت: در پی اطلاع از حادثه ، بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی و بازداشت عاملان این ضرب و شتم، صادر شد که ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد سرنشینان دو خودروی سواری پژو 206 و دنا، که طلبه ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم و جراحت شدید قرار داده بودند، بازداشت کردند.

وی افزود: طلبه جوان ناهی از منکر، در محل حادثه به این دختران و پسران که حرکات نامتعارف و خارج از شأن داشتند با هدف نهی از منکر نگاه می کند تا از حرکات خود دست بردارند که در همین حین، این افراد با چوب، چماق و چاقو این طلبه را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند و از محل متواری می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد افزود: با دستور قضایی، هر 5 نفر دخیل در این ضرب و شتم، بازداشت شده اند و هم اکنون در اختیار پلیس امنیت شهرستان ملارد هستند.

جبله ادامه داد: این افراد، به اتهام  اخلال در نظم و آسایش عمومی و تجری و بیم تجری و جریحه دار کردن عفت عمومی، براساس ماده 614 قانون مجازات اسلامی و شکایت شاکی خصوصی،  محکوم خواهند شد و مشمول هیچ یک از مواد تخفیفی مجازات، نمی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد اظهار کرد: دستگاه قضایی، با این گونه تخلفات به هیچ عنوان با اغماض برخورد نخواهد کرد و در سریع ترین زمان ممکن، این افراد به مجازات قانونی خود خواهند رسید.

گفتنی است، امیر دهقان حسن‌زاده، طلبه پایه ششم مدرسه علمیه امام رضا(ع) کرج، پنجشنبه شب در جریان نهی از منکر 9 نفر از اراذل و اوباش شامل 3 دختر و 6 پسر در مشکین دشت، با حمله آنها به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و با آسیب از ناحیه سر و پهلوها مواجه شده بود.

این طلبه ناهی از منکر پس از دو روز بستری، دیشب از بیمارستان مرخص شد و به خانه اش در مشکین دشت کرج بازگشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انشاءا... که ی بنده ی خدا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 1
    این آقا،،،،،، به کسانی که (حقوق نجومی ها ، ژن برترها ،آقازاده ها ، بدهکاران وام های نجومی وغیر نجومی یه معوّقه ،اختلاس گران، نورچشمی ها ، دولت مردان ونمی گم (دولت نامردان) مسئولین بی مسئول بی خاصیّت ومدیران فاسد و.......) باید بِرّو بِر نگاه بکنه هم می تونه این کارو بکنه ؟ امر به معروف که پیش کش ؛یا اصلاً جرأت نداره بهشون نگاه که هیچی راجع بهشون فکر هم بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................(الی یوم القیامة) خلاصه ی کَلوُم امر به معروف و که هیچ ،،،،،،هیچ جای دین خدارو نباید گزینشی عمل کرد والسلام یاعلی مدد پایگاه خبری یه محترم نه توهین کردم ونه بی احترامی ونه....... فقط حرف حق تلخه اینو من نمی گم تاآقا امیرالمومنین هم،همینو میگه 《خدائیش》چاپش کن
  • احمدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 1
    اگه یک جستجوی کوتاه در اینترنت کنید می بینید که ملارد یکی از شهرستان های استان تهران است و تنها ارتباطش با البرز همسایگی آن اسست
  • احمدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 1
    مشکین دشت نبوده و خشنام بوده(یکی ازمحله های ملارد دادگاه ملارد هم وارد شده نه محمد شهر و مشکین دشت مشکین دشت برای البرزه ربطی به ملارد نداره فقط همسایه اند
  • محمدرضا توکلی DE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    برخورد قاطع وبدون اغماض با خلافکاران حداقل خواست ماست