شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پرونده زورگویی علیه دختر ۱۲ ساله مسلمان که در رودخانه لانکشایر غرق شد

حوزه/ شواهد و اتهامات جدیدی از سوی خانواده دختر ۱۲ ساله مسلمان و پناهنده سومالیایی که یک ماه پیش در رودخانه لانکشایر غرق شد نشان می دهند که وی به شدت در مدرسه مورد زورگویی ضدمسلمانان قرار می گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، پرونده دختر مسلمان پناهنده که 12 سال بیشتر نداشت و در رودخانه لانکشایر در منچستر انگلستان غرق  شد، بار دیگر با شواهد جدیدی روبرو شده و خانواده این دختر می گویند مدرسه هیچ اقدامی در رابطه با آزار و اذیت و زورگویی علیه دخترشان انجام نداده است.

اتهامات جدیدی در رابطه با قلدری علیه این دختر مدرسه ای 12 ساله ارائه شده، یک تراژدی که نگرانی ها را در رابطه با تعامل در جامعه بریتانیا با پناهندگان در برداشته است.

شکری عبدی، کودک پناهنده سومالیایی سال گذشته به بریتانیا آمده، و به گفته خانواده اش یک ماه پیش در شرایط مرموزی در رودخانه ایرول جان خود را از دست داد. به نظر می رسد که وی در مدرسه با قلدری ضدمسلمانی روبرو بوده و هیچ یک از مسئولین مدرسه هیچ عکس العملی در این رابطه از خود نشان نداده اند ، فعالان مدنی می گویند که دختران مسلمان دائما با این برخوردها روبرو هستند و کسی از آنان حمایت نمی کند.

خانواده شکری هم اکنون می گویند اوضاع به گونه ای بد بوده که در یک مورد، معلم مجبور شده برای حمایت از او، دختربچه را از کلاس بیرون کند. زینب حرید، خاله شکری می گوید این اتفاق اوایل امسال به وقوع پیوسته و اثبات کرد که مدرسه حقیقتا از زورگویی ها علیه وی آگاه بوده است.

حرید گفت: یک بار زورگویی ها به قدری بد بود که معلمان مجبور شدند او را با خودشان از مدرسه به خانه ببرند زیرا نگران امنیتش بودند.

پلیس منچستر بزرگ اعلام کردکه تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده و با چهار کودک که هنگام مرگ شکری همراه او بوده اند، مصاحبه کرده است. با این حال می گویند که هیچ شواهدی مبنی بر اینکه زورگویی نقشی در مرگ تاسف بار این کودک داشته به دست نیاورده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha