پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه فلسفه امامین انقلاب از قیام مردمی سال ۵۷ که به پیروزی مردم مسلمان ایران اسلامی انجامید و هم اکنون در خط اول مبارزه با استعمارگران می باشیم، مبارزه با سلطۀ اجنبی بود، گفت: توقیف نفتکش انگلیسی تقابل هوشمندانه با نظام سلطه بود.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی توسط روباه پیر که مصداق بارز دزدی دریایی بود، گفت: ملکه انگلیس باید بداند که دوران قاجار و پهلوی تمام شد و نظام اسلامی تحمل جسارت و اهانت را به منافع خود را نخواهد داد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه خداوند در سورۀ مبارکه بقره آیه ۱۹۴ دفاع از حریم مسلمانان را دستور داده و نحوه برخورد با بیگانگان را معین نموده و می فرماید: «هر کس به ستم بر شما دست دراز کند، او را از پای درآورید به قدر ستمی که به شما رسانده است، افزود: مختصات تقابل هوشمندانه یک مبنای قرآنی است و در صورت تصمیم به موقع، معادلات استراتژیک دشمنان علیه مسلمین ناکام خواهد ماند.   

وی تصریح کرد: مقابله به مثل هوشمندانه ایران اسلامی و اقدام انقلابی در توقیف نفتکش انگلیسی، ادبیات لندن و ریاض را تغییر داد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد صحیح با دولت خبیث انگلیس و جواب متقابل به دزدی دریایی، گفت: خواری دولت انگلیس در خلیج فارس نتیجه عملکرد کورکورانه و دنباله روی آمریکایی ها بود.

وی خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم که اقتدار ایران امروز همان قدرت اسلام است که می خواهیم؛ ایران اسلامی در عرصه نظامی امروز تبدیل به قویترین کشور منطقه و کشوری صاحب حرف و نظر در دنیا شده است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه فلسفه امامین انقلاب از قیام مردمی سال 57 که به پیروزی مردم مسلمان ایران اسلامی انجامید و هم اکنون در خط اول مبارزه با استعمارگران می باشیم، مبارزه با سلطۀ اجنبی بود، اظهار کرد: توقیف نفتکش انگلیسی تقابل هوشمندانه با نظام سلطه بود.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ایران اسلامی مستقیما با آمریکا و انگلیس خبیث پنجه در پنجه شده است و در این رویارویی هم پیروز میدان بوده، افزود: آمریکا و اروپا در برابر این اقتدار مبهوت و سر در گم هستند و چنان هیمنه ی انگلیس و آمریکا فروریخت که سابقه اش در تاریخ مکتوب و نامکتوب نیم قرن اخیر، مشاهده نمی شود.

وی یادآور شد: به لحاظ امنیتی هم با توجه به اینکه در پرتنش ترین منطقه دنیا حضور داریم؛ نه تنها می توان گفت ایران امن ترین و باثبات ترین کشور دنیاست بلکه امنیت را از عراق تا سوریه و لبنان هم هدیه بخشیده است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان با اشاره به اینکه با پیگیری « پنهان و آشکار» خواهید دید از لحظه توقیف نفتکش‌های انگلیسی چه جریان، افراد و رسانه‌هایی خواستار کاهش تنش هستند، گفت: هرچند هنوز موسی، عصایش را بلند نکرده است! اما به همین راحتی شبکه‌ی حامیان لندن در داخل ابراز نگرانی کرده و شریک غم دزدان دریایی شده اند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha