جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اعضای بنیاد غدیراستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: موضوع غدیر، ولایت و امامت، همچون قرآن است، که برای همه دوران ها و مردم همه زمان ها حرف نو و ایده جدید به همراه دارد و چون صبغه الهی دارد، کهنگی بر آن مترتب نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز دوشنبه در دیدار با اعضای بنیاد غدیر استان کرمانشاه گفت: تفکر و اندیشه در موضوع ولایت و امامت، باعث می شود ثروت گرانسنگی را تجربه کنیم که با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه موضوع غدیر و هنگامه تثبیت ولایت به دستور خداوند را نمی توان فقط در مداحی، شعر خوانی و چراغانی بسنده کنیم، افزود: بلکه باید ماهیت این رخداد عظیم الهی را از طریق مباحث عمیق عقلانی و علمی تبیین کنیم.

وی با تبیین جایگاه ولایت خاطر نشان ساخت: موضوع غدیر، ولایت و امامت، همچون قرآن است، که برای همه دوران ها و مردم همه زمان ها حرف نو و ایده جدید به همراه دارد و چون صبغه الهی دارد، کهنگی بر آن مترتب نیست.

رئیس بنیاد غدیر استان کرمانشاه تصریح کرد: باید با برگزاری نشست های تخصصی و گسترش آن جلسات، نسل فردای میهن و جهان را با عظمت غدیر و روح الهی و آسمانی آن آشنا کرده و با تبیین زندگانی حضرات معصومین علیهم السلام راه درست زندگی و انسانیت را به آنها نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مفاهیم برخی آیات قرآن و روایات متقن در خصوص نعمت ولایت و امامت،گفت: : ولایت و امامت سرمایه اصلی و تفکر مترقی  و مسیر مطلق دین است.

گفتنی است، در این نشست برنامه های دهه امامت توسط دبیر بنیاد غدیر استان کرمانشاه تشریح شد و در ادامه هر کدام از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان به قابلیت های دستگاه متبوع خود برای اجرایی نمودن برنامه های دهه موصوف پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha