جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوالفضل العباس(ع) امیدیه

حوزه/ حجت‌الاسلام سید نور، به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان، امام جمعه امیدیه و جمعی از مسئولان محلی، در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام نهیرات که از ابتدای تأسیس مدرسه علمیه در سال ۱۳۸۸ تاکنون مشغول به کار بوده، قدردانی به عمل آمد و پس از آن حکم مدیریت حجت‌الاسلام سید ابراهیم سید نور، به‌عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، صادر شد.

قابل ذکر است، حجت‌الاسلام سید نور، یکی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز تحت اشراف آیت‌الله موسوی جزایری بوده که پس از گذراندن دروس سطح ۱ و ۲ برای ادامه تحصیل به قم رفته و پس از گذراندن مراتب علمی به اهواز بازگشت و هم‌اکنون به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه معرفی شد.

لازم به ذکر است، مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، بیش از یک‌صد طلبه داشته و هم اکنون توانسته کلیه مساجد شهرستان امیدیه را پوشش فرهنگی دهد.

همچنین تأمین مبلغ برای روستاهای اطراف شهرستان امیدیه، یکی دیگر از اقدامات مؤثر مدرسه علمیه سفیران هدایت این شهرستان است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha