جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تغییر شرایط گفت: تاثیرگذاری تبلیغ در گرو تجهیز روحانیون به دانش روز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی کشورف در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای اولیه است که توسط امام راحل تاسیس شد و امیدهای زیادی بسته شد و به علت شرایط بد تبلیغات قبل از انقلاب امیدواری های زیادی برای تشکیل این نهاد بود.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی در حد توان در زمینه تبلیغات خوب عمل کرده است، اظهار کرد: برای تقویت تبلیغات باید مدیریت لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز دشمن با تبلیغات گسترده وارد عرصه شده است، گفت: باید برای مقابله با تبلیغات شوم دشمن تبلیغات به روز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه تبلیغات امروز با گذشته متفاوت است، تاکید کرد: امروز روش تبلیغ متفاوت شده و بسترهای تبلیغی شکل به روز باید به خود بگیرد.

وی افزود: سلوک رفتار روحانیون در روستاها باعث اثرات بسیار فراوانی داشت چرا که روستاییان در گذشته باسواد نبودند و روحانیون با روش سنتی تبلیغ می کردند ولی امروز سطح سواد در جامعه بالا رفته و باید تبلیغ هم به روز و ویژه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید روحانیون با ابزار به روز و شیوه های جدید تبلیغاتی آشنا شوند، ابراز کرد: می طلبد که در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی تغییرات لازم انجام شود و تغییرات شتاب بیشتری بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: روحانیونی که برای تبلیغات اعزام می شوند باید اثرگذاری لازم را داشته باشند و این اثر گذاری زمانی محقق می شود که روحانیون به دانش روز مسلح شوند و خود را صرف ولایت فقیه و نظام کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تبلیغات منبری چهره به چهره تاکید دارند که اثرگذار است، گفت: تحقق این امر مهم هم نیاز به آموزش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حجت الاسلام سعید احمدی یک چهره فرهنگی و حوزوی است، افزود: امیدواریم وجود این چهره در استان مایه خیر و برکت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی همچنین افزود: حجت الاسلام صفی یاری از نیروهای ارزشی بودند و در حوزه فرهنگی فعالیت ها و نظرات خوبی داشتند و بسیار نکته سنج بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha