جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست با حضور آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: نشست عمومی روحانیون و طلاب مشهد با عنوان رسالت های حوزه علمیه با سخنرانی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی یکشنبه ۶ مرداد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با اشاره به لزوم پویایی حوزویان در ایام فراغت تابستان، گفت: نشست عمومی روحانیون و طلاب مشهد با عنوان رسالت های حوزه علمیه با بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای حضرت آیت الله جوادی آملی یکشنبه ۶ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می  شود.

وی با اشاره به تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان مبنی بر جدیت در نشست های طلبگی و تبیین رسالت امروز حوزه با نظر به عرصه های مختلف پاسخگویی به جامعه، نظام و بین الملل، یادآور شد: بهره مندی از حضور مراجع عظام تقلید در مشهد الرضا(ع) و حوزه علمیه کهن خراسان، یکی از نکات مهم در ایام تابستان می باشد که به همین منظور برنامه ریزی هایی انجام شده است.

حجت الاسلام اسفندیاری به برگزاری دوره اندیشه اسلامی با موضوعات مختلف در چند سال اخیر با حضور آیت الله العظمی سبحانی در مدرسه عالی نواب نیز اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت های تحولی حوزه علمیه خراسان برگزاری نشست های عمومی با موضوع های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و... به طور مداوم و مستمر با حضور بزرگان حوزه است که در همین راستا نشست تبیین رسالت های حوزه علمیه با بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می شود.

گفتنی است، این نشست روز یکشنبه ۶ مرداد ۹۸ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha