پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد حسن پیرچه - سمنان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: برنامه تکمیل گام به گام مصلاهای استان سمنان برنامه ریزی شده و کمبود اعتبار اصلی ترین مانع تکمیل این طرح‌ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد حسن پیرچه، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری به مناسبت پنجم مردادماه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، اظهار داشت: در نماز جمعه در ۴۰ سال گذشته برای بیان دغدغه‌های مردم تلاش شد و از این حیث دستاوردهای مهمی داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه نماز جمعه برکت تربیتی و اجتماعی قابل توجهی در کشور دارد و به رشد فکری مردم در بخش های مختلف کمک کرده است، تصریح کرد: برای مشارکت اقشار مردم در نماز جمعه برنامه‌ریزی شده و برای افزایش وحدت و همدلی در کشور اقدام می شود.

وی با بیان اینکه آگاه کردن مردم در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، کارکرد اصلی نماز جمعه در کشور است، افزود: مجریان و امامان جمعه با در اختیارداشتن تریبون نماز جمعه مردم را به وحدت و همدلی در جامعه ترغیب کنند و با این راهبرد می توان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام برداشت.

پیرچه با بیان اینکه برنامه تکمیل گام به گام مصلاهای استان سمنان برنامه ریزی شده و کمبود اعتبار اصلی ترین مانع تکمیل این طرح‌ها است، خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی به امامان جمعه مراکز استان از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای اقامه‌نماز ناچیز است و این شخصیت های مومن، با اخلاص و تقوا به مردم خدمت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha