جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در آئین افتتاح دوره میثاق طلبگی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی با حضور ۱۲۰ طلبه ورودی از مدارس ۱۰گانه استان، آغاز و تا مدت ۱۰ روز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه دارد،ابراز داشت: حضور در دوره میثاق طلبگی، بستن عهد و پیمان سربازی امام عصر(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در آئین افتتاح دوره میثاق طلبگی، در جمع داوطلبین و والدین آنها، ضمن تبریک به طلاب جدیدالورود، گفت: حفظ اسلام و اعتقادات اصیل مکتب تشیع بعد از حضرات معصومین(ع)، به واسطه حوزه های علمیه و پرورش یافتگان مکتب امام صادق(ع) بوده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی و و تلاش ماندگار امامین انقلاب در 40 سال گذشته، شاهد نشر و گسترش علوم آل محمد(ص) و رشد چشمگیر آن بوده ایم، افزود: تاسیس صدها مدرسه علمیه در جهان اسلام و برخی کشورهای اروپایی، نشان از صدور انقلاب و نشأت گرفته از حوزه علمیه قم است.

وی خطاب به والدین طلاب جدیدالورود، گفت: شاکر الهی باشید و فکر نکنید که از این به بعد وظیفه ندارید، بلکه حامی فرزندتان بوده و ارتباط خود را با مدارس علمیه حفظ نموده و پیگیر سرنوشتشان باشید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی با حضور ۱۲۰ طلبه ورودی از مدارس ۱۰گانه استان، آغاز و تا مدت ۱۰ روز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه دارد،ابراز داشت: حضور در دوره میثاق طلبگی، بستن عهد و پیمان سربازی  امام عصر(عج) است.

گفتنی است: اجرای دوره میثاق طلبگی در راستای آشنایی داوطلبین با محیط مدارس علمیه و از طرف دیگر ارزیابی داوطلبان توسط اساتید مشاور، مجرب و مشاورین مستقر در دوره می باشد.

 طلاب جدیدالورود بعد از تائید در دوره میثاق طلبگی، در مدارس سطح استان کرمانشاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha