شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1055011
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
محله اسلامی

فرمانده سپاه گناوه از اجرای برنامه محله‌های اسلامی در این شهرستان بر اساس ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور امروز در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل که به دست ایشان کاشته شد و امروز به درخت تناوری مبدل شده که در اقتدار و امنیت کشور نقش بسزایی دارد و انسان‌های مخلص و پاکی را در دامن خود پرورش داده که در تمام زمینه‌ها خدمتگزار ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با بیان اینکه ۸۱ برنامه شاخص برای هفته بسیج داریم، افزود: با همکاری مجموعه فرهنگی سپاه ناحیه گناوه و بسیجیان شهرستان اجرای ۱۷۳ برنامه در سراسر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در هفته بسیج اجرا می‌شود که ۸۱ برنامه شاخص است.

وی با اشاره به اجرای برنامه محله‌های اسلامی در شهرستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه اندازی «محله‌های اسلامی» برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان برنامه‌های این ابلاغیه آغاز شده است.

فرمانده سپاه گناوه عنوان کرد: نشست بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه گناوه، غبارروبی گلزار شده در گناوه و بخش ریگ، برگزاری زیارت عاشورا در گلزار شهدا، تجمع بسیجیان در رزمایش اقتدار بسیجیان به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha