جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام یونس کیانی امام جمعه شبستر با بهمن داستان فرمانده سپاه شبستر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام یونس کیانی امام جمعه شبستر در دیدار با بهمن داستان فرمانده سپاه شبستر گفت: هفته بسیج فرصت مغتنم و مبارکی است که مسئولان ادارات و ارگان های با توسعه خدمت رسانی و حضور در بین آحاد مردم از این فرصت برای خدمت رسانی مضاعف استفاده کنند.

وی استفاده از روش های ابتکاری و ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله هفته بسیج را برای حضور خدمتگزاران و مسئولان نظام در بین مردم ضروری دانست و افزود: امروز معنای بسیج و بسیجی این است که بتوانیم رویش های بیشتری را در جامعه بسیج بیافزاییم و هنر آن است که با خدمت رسانی مضاعف به جوانان و نوجوانان و آحاد جامعه در جهت جذب حداکثری افراد به سمت بسیج حرکت کنیم و افق نگاهمان به سمت آرمان ها و اهداف متعالی نظام باشد، البته لازمه رسیدن به هدف این است که عاشقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنیم .

بهمن داستان فرمانده سپاه شبستر هم در این دیدار گفت: بیش از۱۵۰برنامه متنوع در هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای رزمایش اردوهای جهادی فاطمی در سطح مناطق محروم بخش صوفیان، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران. برگزاری نشست‌های تبیین و گفتمان سازی، رزمایش گردان های سایبری، ویزیت رایگان خدمات مشاوره ای، روانشناسی و مشاوره حقوقی و کشاورزی در سطح روستاها و بخش های مختلف شهرستان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان، افتتاح خانه های محروم در بخش های کم برخوردار و اعزام۱۰گروه جهادی در منطقه رودقات صوفیان جهت خدمت رسانی در این مناطق را از برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

فرمانده سپاه شبستر گردهمایی بزرگ بسیجیان عاشورایی و مراسم شکوه و اقتدار و پایداری و حضور سازمان یافته بسیجیان شهرستان شبستر در ۵ا آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha