پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خیاط

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خراسان به ضرورت برخورد با عاملان اهانت به رهبر معظم انقلاب و پیشگیری از وقوع مجدد چنین اقداماتی تأکید و ابراز کرد: از مقامات سیاسی و وزارت امور خارجه مطالبه می کنم که با انفعال برخورد نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به اقدام شنیع نشریه فرانسوی در اهانت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقام مرجعیت و ولایت فقیه، گفت: این حرکت مذبوحانه و ضد انسانی آنان از سر استیصال است؛ آنگاه که انسان در گفتار و پاسخ به مشکلات منطق ندارد، اینگونه رفتار می کند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب، همه اقدامات آنان را که وقت زیادی را برای برنامه ریزی آن گذاشته بودند، با یک سخنرانی نقش بر آب می کنند، بر ضرورت برخورد با این اقدام ناپسند و پیشگیری از وقوع مجدد چنین کارهایی تاکید و ابراز کرد: از مقامات سیاسی و وزارت امور خارجه مطالبه می کنیم که با انفعال برخورد نکنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان خواست تا در برخورد با عاملان این حرکت نابخردانه و عداوت جویانه، برخورد جدی و قاطعانه ای صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط تاکید کرد: امیدواریم مسئولان نظام اسلامی با دیپلماسی عزت و مصلحت و دور از انفعال، امور را پیگیری و دنبال نمایند تا برای دشمنان درس عبرت شده و مجددا چنین اقداماتی را تکرار نکنند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha