سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مهمان سریلانکایی

حوزه/ ‌کشورهای اسلامی باید در قضیه فلسطین اقدامات عملی و جدی را بردارند و تشکیل اجلاسیه ها خوب است ولی کافی نیست.

سلیمان شاکر مهمان دعوت شده از کشور سریلانکا و دانشجوی یکی از دانشگاه های ایران که در سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره در تهران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خصوص حمایت های جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خوشحال هستم که در این اجلاسیه شرکت کردم و از جمهوری اسلامی تشکر میکنم که این اجلاسیه را برای دفاع از آرمان فلسطین تشکیل داده است.

وی با بیان اقدامات جدی و عملی در مورد فلسطین تاکید کرد: در مورد فلسطین جلسات و همایش هایی برگزار می شود ولی به نظر بنده باید گام های جدی تری در قضیه فلسطین برداشته شود و تاکنون هیچ اقدام عملی قابل توجه انجام نشده است.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه اعتقاد مردم سریلانکا در قضیه فلسطین چگونه است، اظهار داشت: در سریلانکا اجلاسیه هایی در زمینه حمایت از فلسطین برگزار می شود و همچنین راهپمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود تا قضیه فلسطین به فراموش نشود.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی با تبلیغات خود می خواهد به کشور ها و مردم منطقه الغاء کند که دارای قدرت برتر است ولی در چند دهه اخیر با مقاومت مردم فلسطین و لبنان این تبلیغات دروغین این رژیم جعلی نقش بر آب شده است و این رژیم ضعیف تر از آن القائات تبلیغاتی خود است.

سلیمان شاکر در مورد اقدامات سازمان ملل در مورد حمایت فلسطین و محکومیت رژیم اسرائیل گفت: فلسفه تشکیل سازمان ملل ایجاد امنیت و از بین بردن هرگونه خشونت در سطح جهان است ولی متاسفانه نفوذ بی حد و حصر ایالالت متحده بر این سازمان موجب شده است که سیاست های ضد حقوق بشری آمریکا که بر علیه مردم دنیا و بخصوص مردم فلسطین است پیاده شود.

وی در پایان تاکید کرد: ‌کشورهای اسلامی باید در قضیه فلسطین اقدامات عملی و جدی را بردارند و تشکیل اجلاسیه ها خوب است ولی کافی نیست.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha