شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله سفارشات رهبر انقلاب زمینه‌سازی ظهور است و ما وظیفه داریم زمینه ظهور امام عصر(عج) و تمدن اسلامی را فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام رضا میرزایی امروز در سخنرانی قبل از خطه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به این که در دوران غیبت کبری مهم‌ترین وظیفه شیعیان آمادگی برای ظهور است، گفت: در روایات بیان شده که انتظار فرج از بالاترین اعمال است، البته منظور زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است و شیعیان باید در دوران غیبت با شناخت حضرت، خود را برای ظهور حضرت آماده کنند.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است، بیان داشت: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) است و همه مردم وظیفه دارند با تبیعت از رهبری در عصر حاضر، زمینه ظهور را فراهم سازند.

وی تاکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله سفارشات رهبر انقلاب زمینه‌سازی ظهور است و ما وظیفه داریم زمینه ظهور امام عصر(عج) و تمدن اسلامی را فراهم سازیم.

حجت الاسلام میرزایی گفت: بنیاد مهدویت استان در فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه مستقر است و کلاس‌هایی درباره وظایف منتظران و آمادگی آن‌ها برای ظهور برگزار می‌کند؛ بنیاد این آمادگی را دارد که خیرات و کمک‌های خیرین در جهت نشر معارف مهدویت را قبول و طبق نظر آن‌ها هزینه کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha