سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ درست تحلیل بشود مسائل کشور! بعضی‌ها کج‌ و معوج تحلیل می کنند. فرض بفرمایید نگاه می کنند، در یک بخشی، بی‌اعتقادی و بی‌ایمانی و بی‌اعتنائی را در بعضی مشاهده می کنند، این را دلیل می گیرند بر اینکه انقلاب در کشور و نظام جمهوری اسلامی در کشور ضعیف شده؛ این‌جور نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

- جوان مؤمن انقلابی

خود آمریکایی‌ها هم بدانند، جمهوری اسلامی از مواضع اصلی خود کوتاه نمی‌آید. ما از ظلم‌ستیزی دست برنمی داریم؛ از دفاع از فلسطین کوتاه نمی‌آییم؛ از مبارزه‌ برای اِحقاق حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم.

ما یک ملّت زنده‌ای هستیم، خوشبختانه انقلاب زنده است، انقلاب جوان است. اینها منتظر بودند بنشینند تا انقلاب پیر بشود؛ ماها پیر می شویم، [امّا] انقلاب پیر نمی شود.

انقلاب بحمدالله در اوج نشاط و جوانی و توانایی و فعّالیّت و زایندگی و تولیدکنندگی است. وقتی شما به این جوان های انقلابی نگاه می کنید، تصدیق می کنید که انقلاب دارد همچنان تولید می کند و زایش دارد؛ دائم رویش در انقلاب وجود دارد.

این بنابراین ان‌شاءالله آینده‌ی خوبی را هم به ملّت ما نوید می دهد و امیدواریم ان ‌شاءالله روزبه‌روز وضع ملّت هم بهتر بشود و کشور بتواند تهدیدها را به بهترین وجهی ان‌شاءالله دفع کند.

بیانات در دیدار مسئولان نظام - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲

- جوان مؤمن انقلابی

درست تحلیل بشود مسائل کشور! بعضی‌ها کج‌ و معوج تحلیل می کنند. فرض بفرمایید نگاه می کنند، در یک بخشی، بی‌اعتقادی و بی‌ایمانی و بی‌اعتنائی را در بعضی مشاهده می کنند، این را دلیل می گیرند بر اینکه انقلاب در کشور و نظام جمهوری اسلامی در کشور ضعیف شده؛ این‌جور نیست.

از اوّل انقلاب هم دشمنانی بودند، مخالفینی بودند. امروز از همه‌طرف دشمن، تهاجم خودش را تقویت کرده و تشدید کرده؛ درعین‌حال شما ملاحظه کنید، حرکت جوانان مؤمن ما در کشور، چه حرکت مبارک و شیوا و زیبایی است. اینکه بعد از ۳۸ سال، جوانانی که نه امام را زیارت کردند، نه دوران دفاع مقدّس را دیدند، نه انقلاب را درک کردند، این‌جور در صحنه حاضر باشند، در میدان حاضر باشند و بتوانند در منطقه اثرگذاری کنند؛ این واقعاً یکی از معجزات انقلاب است.

در منطقه، جمهوری اسلامی -یعنی همین شما جوان ها- توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست بدهید.

...

ماجرایی که در سوریه و عراق به وجود آمد، غدّه‌ی سرطانی‌ای که دشمنان به وجود آورده بودند برای‌اینکه بتوانند در این منطقه حادثه‌ای را علیه جریان مقاومت ایجاد کنند، این غدّه را توانستید دفع کنید، توانستید منهدم کنید؛ جوانها توانستند؛ همین جوان های مؤمن. در واقع آن کسانی که با شوق و علاقه‌ی وافر وارد این میدان مجاهدت شدند و دشمن را به زانو درآوردند، اینها از همان احساس بسیج و نیروی بسیج بهره‌مند بودند، برخوردار بودند.

بیانات در دیدار بسیجیان - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • http://www.hawzahnews.com/tag/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    شما به عنوان رسانه حوزه چرا مطالب امام خمینی و رهبر را در مورد حوزه و روحانیت منتشر نمیکنید؟!!!!!!!!!!!!!!
    • محمدرضا حمیدی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      0 0
      شما حال و احوالتون خوبه؟ دقیقا ذیل مطلب آقا نوشتید که چرا مطالب آقا منتشر نمیشه؟!!!!؟ صبحکم الله بالخیر
  • بی نام RO ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    رهبرا جانم فدایت