جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: امروز فعالیت در فضای مجازی برای شناساندن امام عصر(عج) و دفع شبهات دینی مهم‌ترین وظیفه منتظران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام علی جباری، امروز در مراسم دعای ندبه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتظار اولین شاخصه امام شناسی است و باید در همه حال به یاد امام عصر(عج) باشیم و حضرت را فراموش نکنیم.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امام زمان (عج) در نامه خود به شیخ مفید فرمودند؛ ما از شیعیان خود غافل نیستیم و آن‌ها را دعا می‌کنیم. امروز دشمنان اسلام شبانه روز تلاش می‌کنند مردم را نسبت به امام زمان بی‌تفاوت کنند و مردم امام خود را فراموش کنند.

وی با بیان اینکه معرفت پیش نیاز محبت است، اضافه کرد: هیئت و دعای ندبه باید وسیله‌ای برای شناخت امام عصر(عج) باشد و ما را به حضرت نزدیک کند.

حجت الاسلام جباری  خاطرنشان کرد: امروز فعالیت در فضای مجازی و شناساندن امام عصر(عج) و دفع شبهات دینی مهم‌ترین وظایف منتظران است.

وی در پایان داشتن بصیرت در مسائل سیاسی را لازمه جوان انقلابی دانست و تصریح کرد: باید در مسائل سیاسی با بصیرت کامل بتوانیم راه صحیح را پیدا کرده و از رهبری و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha