پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فدا

حوزه/ سردار فدا در جمع فضلا و روحانیون اصفهان گفت: امروز روحانیت، طلاب و حوزه های علمیه درمانگر درد بی تفاوتی مردم هستند و این رسالت بر دوش کسی جز روحانیت نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار مجتبی فدا، شامگاه جمعه، در جمع فضلا و روحانیون، در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: آن چیزی که نظام و انقلاب را بیمه کرده، مردم هستند و به اثبات رسیده آن کسی برنده هست که مردم را همراه خود داشته باشد.

فرمانده سپاه استان اصفهان ادامه داد: با بیان اینکه برنامه دشمن از ماه ها قبل اغتشاشات و به آشوب کشیدن کشور بود که یکباره افزایش قیمت بنزین بهترین فرصت را برای دشمن ایجاد کرد، گفت: ما در زمینه افزایش قیمت بنزین چند ایراد داریم، نکته اول اینکه توجیه، اطلاع رسانی وا قناع خوبی از سوی دولت صورت نگرفت. دوم اینکه چرا دولت چهار سال قانون افرایش قیمت بنزین را اجرا نکرد و یک دفعه این مصوبه را اجرا کرد.

وی ادامه داد: در روز ابتدایی اغتشاشات، همه اقشار مردم نسبت به تصمیم دولت اعتراض داشتند، ولی در روزهای بعد جمعیتی ساماندهی شده و آموزش دیده هم به جمعیت اعتراضات مردمی افزوده شدند.

سردار فدا عنوان کرد: این اغتشاشات تفاوت های عمده ای با فتنه۸۸ داشت، هوشیاری نیروهای آموزش دیده در اغتشاشات و ضربه به زیرساخت های شهری و تخریب دوربین های شهری طبق دستورات بیگانگان از آن جمله است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ شهر اصفهان ۱۳ شهر درگیر اغتشاشات بودند، گفت: موضع گیری مقام معظم رهبری، صف مردم را از ضد انقلاب جدا کرد.

فرمانده سپاه استان اصفهان تصریح کرد: امروز تمام ظرفیت هماهنگی اغتشاشگران از طریق فضای مجازی و شبکه های مجازی و با کد و رمز است و چون گذشته خانه تیمی و رفت وآمد ندارند که باعث شک انگیزی و دستگیری شود.

وی اذعان داشت: در فتنه۸۸ مرکز توجه فتنه در تهران بود، ولی در فتنه بنزینی از محلات کوچک و محورهای کوچک به سمت مرکز شهر رفتند.

سردار فدا بیان کرد: طی تلاش صورت گرفته، شبکه ساماندهی شده بهائیت، شبکه اراذل و اوباش۴۰ نفره و یک شبکه سلطنت طلب ۱۵ نفره در اصفهان که مرتبط با اغتشاشات بودند، را دستگیر کردیم.

فرمانده سپاه استان اصفهان در ادامه افزود: امروز روحانیت، طلاب و حوزه های علمیه درمانگر درد بی تفاوتی مردم هستند و این رسالت بر دوش کسی جز روحانیت نیست.

وی یادآور شد: روشنگری قضایا در شرایط مه آلود و غبارآلود فتنه بر عهده مدرسین، ائمه جماعات و روحانیون است.

سردار فدا ابراز کرد: ظرفیت دفاعی مردمی را تقویت کنیم، برخی دنبال گل آلود کردن فضای انقلاب هستند؛ امروز حفظ وحدت و هماهنگی در کشور واجب است، دو دستگی و تفرقه سهم مهلکی است که دشمن دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: چرا عده ای که حامیان رئیس جمهور بودند، امروز ندای استعفای رئیس جمهور سر می دهند، این نوع حرکات پیام دارد، لذا مردم باید هوشیار باشند و با بصیرت عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha