پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
9 دی

حوزه/ حوزه علمیه استان فارس ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی از همه جریانات سیاسی و آحاد مردم عزیز ایران می خواهد که همواره با بصیرت لازم در رویدادهای اجتماعی و سیاسی و تبعیت از ولایت فقیه راه اعتلای کشور در جهت پیشرفت، آبادانی و عدالت را بیش از پیش هموار سازند و دشمن و ایادی آنها در خارج و داخل را ناامید کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حوزه علمیه استان فارس به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله لایغیّر ما بقوم حتی یغیّروا ما بأنفسهم» (آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد)

نهم دی ماه یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب است که ده سال پیش توسط مردم شریف ایران ورق خورد و شکوه ملت را به رخ دوست و دشمن کشید.

۹دی، روزتجلی پیوند امام و امت است، روزی است که دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد و کفتارهای از لانه بیرون خزیده ای را که کمر به نابودی همه ارزش ها بسته بودند به عقب راند، روزی که عشق به اباعبدالله الحسین علیه السلام خروشی را در پیر و جوان این سرزمین ایجاد کرد که موجی را بر آتش کینه دشمنان انداخت و آن را خاموش نمود.

اگر چه کودک صفتان عرصه سیاست که دیروز به بهانه انتخابات ریاست جمهوری کشور را به پرتگاه سقوط بردند همچنان این حضور مردمی را اجتماعی حکومتی می نامند اما کسانی که باید ببینند دیدند که چگونه خروش خود جوش مردم در هشتم و نهم دی ماه ۸۸ همه توطئه های نظام سلطه و آمریکای جنایتکار را ناکام کرد و اقتدار و عزت دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی آفرید.

حوزه علمیه استان فارس ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی از همه جریانات سیاسی و آحاد مردم عزیز ایران می خواهد که همواره با بصیرت لازم در رویدادهای اجتماعی و سیاسی و تبعیت از ولایت فقیه راه اعتلای کشور در جهت پیشرفت، آبادانی و عدالت را بیش از پیش هموار سازند و دشمن و ایادی آنها در خارج  و داخل را ناامید کنند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha