پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی خوزستان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه ۹دی در ۶۰ نقطه از استان خوزستان، گفت: إن‌شاءالله فردا شاهد برگزاری ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در اقصا نقاط خوزستان با شعار «۹ دی، مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از  فتنه»، خواهیم بود.

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۹ دی و لزوم گرامیداشت این حماسه تاریخی، اظهار داشت: یوم‌الله ۹ دی، تجلی‌ بصیرت‌ و فرصت‌شناسی مردمی بود که در راستای حراست از آرمان انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه به خیابان‌ها آمده و منسجم و باشکوه، اوج اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی به‌صورت هم‌زمان در ۶۰ نقطه از استان خوزستان برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر شهرها و شهرستان‌ها، ویژه‌برنامه یوم‌الله ۹ دی در روستاهای مرکزی خوزستان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به ویژه‌برنامه ۹ دی در کلان‌شهر اهواز، اظهارکرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان مناطق چندگانه اهواز، إن‌شاءالله فردا شاهد اجتماع مساجد در نقاط ۸ گانه اهواز هستیم، بدین شکل که مساجد هر منطقه در یک مسجد به‌صورت محوری جمع شده و با شعار «۹ دی، مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از  فتنه» با آرمان ولایت و شهدا عهد و پیمانی دوباره خواهند بست.

حجت‌الاسلام قربانی، در پایان با تأکید بر اینکه گرامیداشت این روز حماسی باید تا ابد در یادها زنده بماند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در این روز با آرمان‌های شهدای والامقام پیمان بسته و عهد می‌کنند که تا ابد حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha