شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن ۹ دیماه در بیانیه ای آورده است: نهم دی سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور، پیام ولایت مداری ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن نهم دیماه، روز بصیرت بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه حوزه علمیه استان کردستان می خوانیم:

ملت رشید ایران اسلامی در ۴ دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده اند.

به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مومن و با بصیرت ایران اسلامی با توجهات حضرت بقیه الاعظم و رهبری مدبرانه و حکیمانه ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند.

نهم دی سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور، پیام ولایت مداری ملت ایران را به جهانیان رساند و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.

۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد.

نهم دیماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند. این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.

ملت ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک این روز حماسی در تاریخ این انقلاب از ملت ایران به ویژه مردم انقلابی، بصیر و متدین کردستان می خواهد که به مانند گذشته یار و یاور این نظام الهی باشند.

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha