پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه در تلاش است، نظام جمهوری اسلامی را ناکار آمد جلوه دهد در حالی که مردم ما با استقامت، ایثار و از خودگذشتگی خود عدم وابستگی به بیگانگان را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان با تقدیر از متولیان برقراری نظم و امنیت جامعه، اظهار داشت: امنیت کشور را مدیون خون شهدا و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که توانستند در برابر توطئه های استکبار جهانی مقاومت کنند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر تقویت وحدت و انسجام در لایه های مختلف جامعه، افزود: وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی بخصوص در دوران هشت سال جنگ تحمیلی موجب شد حتی یک وجب از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست دشمن نیافتد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تحریم ظالمانه استکبار در طول سال های پس از انقلاب اسلامی را از دیگر حربه های خصمانه علیه مردم فداکار ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه در تلاش است، نظام جمهوری اسلامی را ناکار آمد جلوه دهد در حالی که مردم ما با استقامت، ایثار و از خودگذشتگی خود عدم وابستگی به بیگانگان را به اثبات رساندند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به نیروی انتظامی و ماموریت های متنوع و پیچیده این نیرو اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی امروز نیروی مردمی و با تکیه بر اعتماد عمومی به محبوبیت بسیار خوبی در بین شهروندان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش مشارکت های مردمی، امنیت مطلوبی در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: در اغتشاشات و نا آرامی های اخیر نیروی انتظامی با سعه صدر و صبر و بردباری کارکنان نگذاشت به آرامش و امنیت کشور خدشه ای وارد شود.

امام جمعه سنندج گفت: پلیس با بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی خود در کنترل نا آرامی ها بسیار خوب و هدفمند عمل کرد و از جان مایه گذاشت که این عمل پلیس شایسته تقدیر است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پلیس مقتدر به مردم احساس امنیت می دهد، اظهار داشت: همه ما قدردان تامین کنندگان امنیت جامعه هستیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه در سایه همکاری و مشارکت مردم و تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی، امنیت بسیار خوبی در استان وجود دارد، افزود: تامین امنیت برای مردم را وظیفه خود می دانیم و با تمام وجود در خدمت به مردم و تامین امنیت آنان تلاش می کنیم.

سردار علی آزادی از ارتقای شاخص های امنیتی در استان خبر داد و ادامه داد: رمز موفقیت پلیس مردم داری بوده و پلیس جامعه محور با مردم و برای مردم و در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha