شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نه دی

حوزه / در بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان که به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دیماه صادره گردید، آمده است: نهم دی یادمان حماسه ای است که نه تنها تاریخ را مزین کرد بلکه صفحه زرین درخشانی شد در تاریخ انقلاب اسلامی که درخشندگی آن چشم تمامی خیره سران و معاندان را به کوری کشانده .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مرکز مدیریت حوزه علمیه کاشان  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی‌ماه بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

نهم دی یادمان حماسه ای است که نه تنها تاریخ را مزین کرد بلکه صفحه زرین درخشانی شد در تاریخ انقلاب اسلامی که درخشندگی آن چشم تمامی خیره سران و معاندان را به کوری کشانده تا عظمت انقلاب را از شکوه و عزت پایدار شد تا مرزهای در نوردیده جهانی اش تشخیص نداده و هنوز هم بر طبل رسوایی خود بکوبند مردم ولایت مدار و ولایت طلب با حماسه خود ثابت کردند که این انقلاب بر خلاف تصور تاریخی و تجربه مورخین نه قابل استحاله است و نه آماده نفوذ.

درایت و تدبیر امام انقلاب و روح بلند حماسه آفرینی مکتب ولایت گویا انقلاب دیگری را در درون خود رقم زد تا بر سرعت اقتدار و عزت این حرکت عصر ظهور شتابی دوباره داده و جهانی را در برابر خود به تواضع کشاند.

اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه منطقه کاشان با یاد و خاطره این روز با عظمت در کنار حضور خود یادمان این عرصه حماسی تاریخ اسلامی انقلاب را زنده نگه خواهند داشت و با اعلام وفاداری خود به آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان میثاقی جاودان بسته و خود را موظف به این تکلیف می دانند.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha