پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: إن‌شاءالله ملت ایران فردا در ۹ دی ۱۳۹۸ با حضوری گسترده، حمایتش را از انقلاب و رهبری و دشمنی‌اش را با آمریکا و اذنابش ثابت خواهند کرد و با مشت‌های گره‌کرده، مشت محکمی بر دهان مزدوران خودفروخته داخلی می‌زنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی و دعوت از آحاد و اقشار جامعه به ویژه حوزویان خوزستان برای شرکت در مراسم گرامیداشت ۹ دی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران را ملتی بیدار و قهرمان آفریده و در همه صحنه‌ها و عرصه‌های ضروری انقلاب، ملتی درصحنه، انقلابی، ولایت مدار، با ایمان و راهگشا برای اهداف بلند جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی، عرصه‌ای است که این ادعا را ثابت می‌کند و نشان داد که مردم با تشخیصی بصیرانه، همتی مجدانه، حالتی قهرمانانه و روحیه‌ای انقلابی به صحنه آمدند و برنامه‌های دشمنان را در هم کوبیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه ملت ایران با عقلانیت، به‌ ضرورت‌های مهم پرداخته و می‌داند که در چه زمانی، چه ضرورتی را در پیش بگیرد، گفت: عرصه‌های مختلفی از انقلاب، این تجربه را به ما ثابت کرده که ملت ایران همیشه با هوشیاری درصحنه بوده و وظایف خودشان را انجام داده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه مردم ایران قدر انقلاب خود را می‌داند، اذعان داشت: ملتی که قدر انقلاب خودش را می‌داند و پاسدار خون شهدای انقلاب بوده و زیر بیرق امام و رهبری رشد کرده، امروز به درجاتی رسیده که در همه صحنه‌ها، دشمن را نا امید می‌کند.

وی گفت: إن‌شاءالله ملت ایران فردا در ۹ دی ۱۳۹۸ با حضوری گسترده، حمایتش را از انقلاب و رهبری و دشمنی‌اش را با آمریکا، اسرائیل و اذنابش و همچنین آدم‌های خود فروخته‌ای که در جامعه امروز سر به دشمن سپرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، ثابت خواهند کرد و با مشت‌های گره‌کرده، مشت محکمی بر دهان مزدوران خودفروخته داخلی می‌زنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان با دعوت از حوزویان خوزستان برای حضور در ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، اظهار داشت: دعوت می‌کنم از همه طلاب، اساتید، مدیران و دست‌اندرکاران مدارس علمیه، تا إن‌شاءالله با حضوری یکپارچه در مراسم ۹ دی، آنچه را که وظیفه می دانند، به منصه ظهور رسانده و ضمن منکوب کردن دسیسه‌های دشمن، ملت را در راهی که پیش گرفته، حمایت و تقویت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha