جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی پیامی را صادر کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بوقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

اینک که یک دهه ازعظمت آن حرکت تاریخ ساز می‌گذرد و این عظمت، با شکل گیری دسیسه‌های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه نموده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می‌دارد.

اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

یقینا سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه‌ی الهی، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاوردهای امام راحل (رضوان الله تعالی) و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی، دریغ نخواهند نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha